tisdag, september 14, 2010

Stolthet och fördom

Efter två dagars struktur och disciplin har jag insett vad som har saknats. Råg i ryggen, skinn på näsan, men framför allt: En kalender, eller två (... eller tre)!
Plugget blev roligare när jag tog mig i kragen och faktiskt började plugga. "Att göra"-listor hjälper mer än vad man tror.
Visst kan man göra roliga saker på vardagskvällarna, men varje kväll kanske är att ta i? Det är viktigt att plugga.
Jag insåg att alla som började på KTH-09 inte har sett min disciplinerade sida, med tanke på att förra året var mitt "bad year" på KTH. Dags att visa vart skåpet ska stå, med andra ord! ;)

You and I left our troubles far behind
But I still have just one more question on my mind
For all my pals who live in the oceans and the seas
With friends like these... well,
Who needs enemies?

Inga kommentarer: