måndag, mars 07, 2011

Små tankar om vardagen och helgen

Jag vet inte om jag har "bögat ur" totalt, eller om jag kanske har en massa stress som jag är omedveten om? Hur som helst flög de här orden ur munnen på mig idag när jag satt med Astrid, Jens, Gustav, Vega och Mengxiao:
"Ge mig en vecka, där jag går hem varenda vardag och lagar middag. Varenda jävla dag. En vecka, där jag bestämmer mig på fredag eftermiddag hur jag vill spendera fredagskvällen. Där jag vaknar på både lördagen och söndagen och hittar på exakt det jag känner för den dagen, utan att ha planerat det innan. Ge mig en sådan vecka."
Jag antar att jag sover för lite och känner att jag har för mycket att göra med Krexet. Tur att det finns folk som Andreas, som gör att tiden stannar... samtidigt som den går läskigt fort. Finaste.

Inga kommentarer: