måndag, januari 04, 2010

Intelligento

Jag har världens sämsta självdisciplin.
Jag kom hem till Sthlm igår vid 21 och tänkte spela lite på keyboarden till 22-ish. Det hände ju inte. Jag satt till 23:30 och lärde mig Coldplay - "The Scientist" och början på Pachebels "Canon in D". Jag vet att det finns tendenser att flera kvällar kommer att sluta så.
Som tur är jobbar jag bara halvdag imorgon (och kan spela hur mycket som helst, yay!) och är ledig på onsdag. Under den lediga dagen ska Pappa få komma och borra hål i min vägg för att sätta upp två tavlor och sedan ska vi se Avatar 3D på Sergel! :) Den lediga kvällen kommer att spenderas på något ölhak med Anders och annat KTH-folk. Jobba torsdag, middag med Sari och Agnieszka, jobba fredag, LEDIG I EN VECKA!!! Kryssning inför Åreresan, någon? :P

Inga kommentarer: