måndag, januari 03, 2011

Breakfast for champions eller hur var det?

Uppstigning klockan sex. Efter en timme konstaterade kroppen något i stil med: "Nej, nej. Gå och lägg dig, du är magsjuk." och det var bara att vackert lyda. Dagens sämsta var ändå när jag tvingades gå till Ica för att köpa tamponger. Tack som fan, kroppen.

Dagens näring: En banan, en tallrik yoghurt, grönsaksbuljong, jordgubbsglass. Jag gjorde lite snabb matte på det och insåg att det motsvarade totalt ca 800 kcal. Sjukt. Fast å andra sidan så är jag ju inte frisk och har normal aptit heller.

Jag VILL jobba imorgon. Jag bryr mig så mycket om jobbet och folket jag jobbar med. =( Men om jag chansar och går dit kommer jag kanske att smitta dem, alternativt fördröja min egen tillfriskningsprocess. Fan. Det blir nog en till dag hemma. Bajs.

Jag har trots allt fått ihop ett repschema för Krexet III, skrivit lite låttext, lämnat studieförsäkran och lämpat över saker till Svante som var förbi Stockholm för att ta sitt pick och pack till Lund.

Inga kommentarer: