lördag, januari 01, 2011

Åh vilket party

Wow. När man ska på fest ska man helt klart gå dit med attityden "Mjo, det här blir väl mysigt och skoj" istället för "Oh my God, nu ska vi ha så hysteriskt jättekul!". Det var typ vad jag gjorde igår/inatt.
Middagen i Bergshamra var riktigt bra uppstyrd och vi spelade "Med andra ord" och läste roliga frågor från "Hur fan visste du det?". Runt 23 hade vi tagit oss till St Eriksplan och träffade de andra som var hos Karin och Elli. Sjukt mycket folk! Jag pussade Sanna och Hugi på tolvslaget och skålade i champagne med Cedrik. Festen fortsatte med massa snack, stoj och en hel del dans. I totally got game dessutom. Tre uppenbara "Jag vill ha dig" boostade egot rätt bra.
Strax innan 5 drog jag och Cedrik därifrån. Vi träffade två gäng random dudes och snackade en massa skit. Vi bestämde oss för att vi ska gifta oss med varandra när vi är 40 om vi inte har någon annan då. Hmm... Någonstans ringer det en klocka att jag har gett Anders samma löfte. Kan bli klurigt.

Jag somnade vid 05:30 och vaknade vid 11-tiden. Kroppen sade "GAAAH!! Nej nej nej! Vadhållerdupåmed!?", så jag gick på toa och gjorde mig av med lite skit och somnade sedan om. Till fucking 17:00! Nu är jag nästan människa igen och ska äta pizza med några vänner. Dinos. Classic.

Inga kommentarer: