fredag, december 31, 2010

Jag funderade på att

  • göra som förra året och skriva en lång summering av året som varit, men efter att ha kollat Twitter insåg jag att folk klarar det på 140 tecken (inklusive taggen #2010på140tecken).
  • gå till Systemet (med mitt redan pressade tidsschema), men Cedrik fixar det åt mig. Bästa.
  • gå ut och scouta upp en ny klänning för ikväll, men istället för att hypea nyårsfirandet tänker jag bara vara fin. Det är bara en vanlig middag följt av fest med kemifolk.
  • pussa någon på tolvslaget, men siktar istället på att inte göra det. Cedrik kanske får en bara för att han är han, men annars nej.
  • bli frisk, men sen kom jag på att jag nog aldrig kommer att bli det. ;)
  • träffa födelsedags-Farmor vid slussen runt 16. Och det ska jag! :)
  • avlägga nyårslöftet "Ta ingen skit. Rensa ut gammalt. Sätt dig själv i första rummet." och så får det bli.

Inga kommentarer: