tisdag, december 21, 2010

Vänskap sätts på prov

Jullov.
Jag är lite nyfiken på att ta pulsen på mina vänner (no offence, ni som läser) och kolla vilka som faktiskt vill umgås med mig under ledigheten. Vilka nya bekantskaper som håller kontakten och vilka som bara är folk som man hänger med i grupp (men förvisso har skitkul ihop då).

Nyss hälsade jag på världens finaste lilla Malte (född 16:e december) hemma hos Sofia. Helt otroligt.

Veckan ser ut som följer:
Onsdag: Jobba, middag, packa, träffa Galningarna
Torsdag: Tåg till Norrköping, träffa släkten och Tomten
Fredag: Julafton!
Lördag: Utgång i Norrköping med Cedrik, Jonna, syrran och Marcus
Söndag: Hemresa och tagga ny arbetsvecka

2 kommentarer:

Todi sa...

Får du en lycka efter julhelgen så träffar jag gärna dig ;) *kramar*

Lady Starduck sa...

Åh! Ja! Jättegärna! :D
Innan nyår blir trixigt, men tidigt i januari kan vi styra!
Kram kram!