tisdag, december 28, 2010

Sommartider, nej nej

Det bästa med att jobba på Käppala är... typ allt. Plus att min chef är obeskrivligt cool när hon går runt i labbet och pratar bosniska på telefon. Måste upplevas.

Annars har jag varit ganska produktiv efter arbetstid de dagar som jag har jobbat. Tvätta, städa, laga mat, helt spontant locka hit två kompisar för ett nattligt äventyr med temat "Snöninja"... Listan på kvällsaktiviteter är lika lång som i somras. Imorgon lutar det åt IKEA-besök för att spendera lite av julklappspengarna. Målet är framför allt sängkläder och badrumshyllor.

Oh! Jag lyssnar på ljudbok! Hur praktiskt som helst. Dan Brown - "I cirkelns mitt" pumpas för tillfället.

Truth be told I miss you
Truth be told I'm lying
When you see my face, I hope it gives you hell, I hope it gives you hell
When you walk my way, I hope it gives you hell, I hope it gives you hell

Inga kommentarer: