torsdag, augusti 02, 2007

Let's add some addiction to it as well

Nu skrämmer jag faktiskt mig själv. Alldeles nyss kollade jag kommentarerna på gårdagens blogg om stickan. (Tack för att ni bryr er! ;P ) Samtidigt som jag scrollar uppåt med mitt högra långfinger märker jag att jag tycker på en tangent med det vänstra långfingret. Med en viss oro för vad jag skulle se skiftade jag blicken från skärmen och ner till tangentbordet. Oron var bekräftad.
Placeringen gick inte att ta miste på. Vänsterhandens position var ytterst bekant. Lillfingret på vänster-Shift. Ringfingret på A. Långfingret tryckte på W. Över D-tangenten återfanns pekfingret och tummen hade landat på mellanslagstangenten.
Jag WoW:ar uppenbarligen på tok för mycket redan...

2 kommentarer:

TodiGreen sa...

Ahahahhahahaaaa! *roligt* :D

Neon Love sa...

Vilken standard. Roligt :)