tisdag, augusti 07, 2007

Någon har semester...

... ergo: Någon bloggar sällan.
Jag kan å andra sidan redogöra kort för vad jag har gjort, samt lägga upp mitt schema för de kommande dagarna.
Efter träffen med de tre gymnasievännerna i söndags åkte jag till Svante och WoW:ade. När han skulle åka till pHeuseriet för att hälsa på dem, passade jag på att boka upp en popcornkväll med Marcus. (Om sanningen ska fram blev det ingen popcornkväll. Det blev en popcorn-orgie! 3 påsar mikropopcorn!) Övernattning hos mig med poolbad kommande morgon/förmiddag. Pappa fixade bubbel i poolen med hjälp av tryckluft i ett plaströr som hade massa små borrhål i sig! Jag packade mina bra-att-ha-prylar och bussade till Roslagstull. Mer WoW åt folket!! (Eller åtminstone mig...)
Min favoritkaraktär Mediel tog sig upp till level 31 och kammade hem en headpiece! Svante spelade en grymt härlig Rob Mayth-mix på låten "Can I get a witness", som jag SKA ha på mp3:n!

Morgondagen innebär en lugn start med ett avancemang åt det festligare hållet mot kvällen. Det blir förfest i Roslagstull där sällskapet senare tar sig till söders höjder för att släppa loss och skaka sina lurviga! ;)
Torsdagskvällen ger mig och KOMPIS en tripp till pH-veckan, för att festa och "lära känna varandra". Det ska bli riktigt kul att träffa Emil, min K-ing-klasskompis som valdes in i pHeuseriet tidigare i år.
Så fort jag har hämtat mig från två dagars festande, kan man väl lika gärna se till att hålla en jämn kurva. På fredag ska jag nämligen träffa de övriga i gänget från klassen. Det blir en grillfest där vi alla kan kolla läget med varandra och ladda upp inför terminsstarten.
Som jag nämde tidigare i sommar är min lediga tid ganska begränsad. Redan på lördag ska mottagningsförberedelser med KOMPIS dra igång under det som kallas Uppsamlingshelgen.

I övrigt njuter jag mest av solen och det faktum att mina få semesterdagar har råkat vara sommaren -07's vackraste dagar.

Inga kommentarer: