onsdag, januari 09, 2008

The 411

Oj oj. Här händer det grejer. Jag glömmer till och med bort att blogga (vilket jag garanterar att jag kommer att kompensera för idag).
Det senaste är att jag jobbade onsdag, torsdag och fredag förra veckan. På fredagen träffade jag Bergman för middag och bio (Bee Movie, grym film!!!). Svante hade kommit hem, så jag skyndade till honom snarast möjligt. *puss* Lördag innebar mycket WoW och sedan ett återbesök på Odenplan hos Adde, Josie och katterna. Snällare människor får man leta efter. De funderar på att skaffa en ny säng, varvid jag ber om att få köpa deras gamla och ta den till Svantes korridorsrum. De svarar att vi bara kan FÅ den! =D Söndag var också en rätt slapp dag som avslutades med Guitar Hero och mer musik hemma hos Phil i Hammarby Sjöstad. På hemvägen möter jag Johanna! Min sötis! Happy times! Vad är sannolikheten...?
Måndag var seg. Jag hade sovit för lite och skulle jobba. På jobbet kände jag mig inte på topp och när jag kom hem hade jag 38,5 graders feber. =/ Igår var jag sängliggandes och halv-trög. Mot kvällen plöjde jag igenom den näst sista skivan på säsong 6 av Sex and the City. Oh my, vad det blev svårt att sova. Jag bara bubblade av skriv-idéer! *coming right up*
Ikväll åker jag och Svante till Hälsingland. And that's about it, folks! (Kommer hem på måndag.)

Inga kommentarer: