fredag, januari 04, 2008

Citat av och med KTH-folk

På KTH sägs det en hel del roliga grejer. Johanna är flitig och skriver upp många av dem. Här är ett urval:
- Jag har läst psykologi så jag kan det här. (Johannas lillasyster)
- Tommy, kolla vinkelslipen! (Radioreklam)
- Alla vill leva längre, men ingen vill bli gammal.
- Ska vi pilla in en pippi ikväll?
- Jag har Ola Salo i min rundkolv! (utrop på labbet)
- Bra musik är som sex för själen. (JAG)
- Om x kommer i dag, tar jag honom kontant.
- Jag tycker att vi jobbar i kilojoule. (JAG av någon konstig anledning)
- Johanna, kan inte du sluta på KTH, du har blivit så konstig som person... (Johannas lillasyster)
- Switch, switch, switch, det är ett engelskt ord switch!!! (Föreläsare)
- Jag har ingen jävla blåtand på min mobil! (JOHANNA)
- Nä ja sa inget...men jag kanske tänkte det jävligt högt. (JOHANNA)
- Mamma säg nåt, jag hatar när du tänker.. (Johannas lillasyster)
- I min värld då är det verklighet. (typ JOHANNA)
- Säg vad inte han har somnat med i munnen..?
- Va faan heter vatten på enge...(oops :S) (JAG skäms)
- You mother fish fucker!
- och på den sista lappen läser jag... (standardkommentar)
- Johanna! Vi har två videoband hemma hos oss! Ska vi kolla på dem nån dag? (JAG)
- Jag tycker vi har kommit varandra så mycke närmare nu när vi har tagit varandra på brösten. (HANNA till mig)
- Jag kan göra det genom hålet om jag vill=) (HANNA)
- Sluta va så jävla stolta för ni har så mycket gemensamt! (SVANTE)
- It's funny cos it's true. (standardkommentar)
-Men, hur svårt kan det va??!! (JAG)

Inga kommentarer: