onsdag, februari 27, 2008

Om ni undrade:

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att en himla massa folk på kemisektionen kramar mig
Vad gjorde du kl 08 imorse? Sov bredvid Svante
Vad gjorde du för 15 min sedan? kollade på www.icanhascheezburger.com
Det sista du sa högt? Hej då!
Det senaste någon sa till dig: Du är så len
Vad har du druckit idag? Saltå Kvarns "Äpple-Mangojuice"
Vad var det senaste du åt? En tugga på ett äpple
Vad var det senaste du köpte? Mat för 80 pers på PrisExtra.
Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit
Vad är det för väder hos dig nu? Molnigt
Godaste glassmaken? Måste vara Ben&Jerry's "Cookie Dough"!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jajamen!
Sover du tungt? Tillräckligt
Drömmer du mardrömmar? Japp, men inte så ofta. Senast var dock inatt.
Trivs du med ditt jobb? Oh ja! Bajsverket är toppen! ;)
Favoritklädsel? Jeans och t-shirt/linne.
Favoritlåt just nu? Novaspace - "Beds are burning"
Vad ser du om du tittar till höger? En gardin framför ett fönster.
Vad gör dig glad just nu? Att jag har så lite föreläsningar nu.
Vad ska du göra härnäst? Kolla min WoW-status. Outland är grymt! :P
Höger eller vänsterhänt? Höger.
Humör just nu? Neutral, men åt det glada hållet.
Favoritgodis? JELLY BEANS! (och snökulor)
Kläder just nu? Jeans och grön tisha.
Sommarplaner? MD-vecka, midsommarpartaj, jobba och åka till Grönan!
Hur många kuddar sover du med? 2.
Spelar du något instrument? Jag fuskar på lite av varje: fiol, gitarr, piano, m.m.
Morgon eller nattmänniska? Nattmänniska.
Vad är viktigast för dig? Min familj och mina vänner, samt att ha roligt även om man har mycket att göra.
Är du kittlig? Jo tyvärr, men det beror lite på humör också.
Snarkar du? Nu när jag är förkyld finns nog den risken.
Stjärntecken? Oxe.
Äckligaste insekten? Typ alla som är inomhus.
Stökigt eller välstädat? Jag trivs bäst med välstädat, men lite stök går att leva i.
Längtar du mest efter just nu? Min lunch med Svante vid 12.

Inga kommentarer: