torsdag, maj 08, 2008

Ömtålig och dryg (men lite snäll också)

Nu är jag äntligen på bättringsvägen. Lite lägligt var det ju ändå att bli sjuk när man inte har föreläsningar. Well... life has a funny way of sneaking upon you when you think everything's okay and everything's going right
Problemet med att vara sjuk är att jag blir så lättstött. Allt gör ont och allt är fel. Hehe, det låter ju som pms! ;) Lyckligtvis har det ändå fungerat ganska okej med ömkliga Jillan. Jag har i stort sett levt av gröt, varma koppen och yoghurt, men igår kväll blev det faktiskt rostmackor med ost och salami (sjuk uppgradering imo).
Jag är dock inte en full time bitch under min sjukdomsperiod. Jag kommer med lite humor och kramar till den som kan tänkas behöva det (Svante. För han är den enda som törs vistas i närheten!) ;)

Dagens gåshud:
Playhouse - I Think We're Alone Now

Inga kommentarer: