tisdag, maj 13, 2008

Never ending story


Det är mycket nu. Jag vet inte hur många gånger jag har sagt det på sista tiden. För det är det verkligen. Jag har extremt få andningspauser och har svårt att ta tag i saker och känna engagemang. Trist, med tanke på att jag gillar att ha många saker i görningen. Dessutom har jag bara 300 kronor på kontot som ska räcka till den 23:e. Den här veckan händer följande: MD-rep kl 13 idag. Carros studentfest ikväll. Imorgon ska det handlas inför en stor fest på fredag. Torsdag ska jag tentaplugga. Fredag är det MD-alltime = stor fest som är vart femte år. Lördag har Svantes kusin inflyttningsfest och min storasyster har förlovningsmiddag i Rimbo. Söndag blir det kanske Grönan för mig och sötisen. På detta följer en vecka med tentor. Sedan kanske man kan andas?

1 kommentar:

TodiGreen sa...

:D :D Ska syster förlova sig?!??! Så underbart! :) hälsa henne så mycket, hon får ju ha en fest så man kan lämna över en present ;) *kramaR*