måndag, september 22, 2008

När livet är rätt härligt ändå


Idag har varit en riktigt bra dag, utan att det har märkts så tydligt. Hösten är här.
Jag och Johanna var duktiga och satte igång med litteratursökning för uppgiften i Kemiteknik 3. Vi tog dessutom en soft fikapaus på eftermiddagen och hann prata om lite allt möjligt. Några telefonförsäljare på gatan fick oss att byta abonnemang (till Tele2 Snackis i mitt fall). Jag fixade lite till med litteraturuppgiften och gick sedan för att laga mat till mig och Sofia i Draget. Bacon med lyxklegg och pasta.
MD diskuterade spextitlar och mitt förslag valdes (både titel och "eller"-titel)!! *stolt* Spexrepetitionen gick jättebra och dance-gruppen har nu två hela danser att visa upp. De är helt fantastiska och jätterara, hela bunten!
När jag kommit hem visade det sig att en viss kille hade ändrat sin profilbild på Facebook till en bild som jag tog i fredags. Då blir man ju lite glad! :)

Inga kommentarer: