söndag, september 14, 2008

Oh yea oh yea (oh oh)

Så här sitter jag nu och myser i en sjukt oversized hoodie och mjukisbyxor.
Gårdagen var helt störd. Jag hade ingen biljett, men kom in tack vare "Jag är med honom"-principen. Aeg. Jag hittade snabbt mina kemivänner och sprang runt mellan hoppborgar och pappinklädda korridorer och rum. Drinkarna var grymma, personalen var trevlig och ville man ligga kunde man lätt göra det också.
Kvällen bjöd på många överraskningar: Ett hångel från förr hade gått från "Nja..." till "Wooooah!!", jag fick ett rart godnatt-sms av precis rätt person, en snubbe var mer eller mindre otrogen p.g.a. mig (och han får fan skylla sig själv) och som alltid med fulla människor får man höra hur bra man är. Inte för att det är något fel med det, det är ju trots allt bara småbarn och alkoholpåverkade människor som talar osminkad sanning.
Nu ska jag gå till skolan, försöka plugga lite (yeah right) och äta middag i Draget. Kanske skvallra lite med Sofia också. :)

Inga kommentarer: