onsdag, september 23, 2009

Jävla pengar...

Utgifter:
220 kr för Osquarsgasquen
188 kr för besöket hos KOMPIS
714 kr för handpenning till KrExÖL
1552,32 kr för att utjämna saldo på MD-kontot
2875 kr för hyra i oktober
180 kr för medlemsskap i Sveriges Ingenjörer
475 kr för mobilräkningen (inkl. en massa sms-biljetter)

Summa: 6204,32 kr

Inkomster:
Ehm... INGA. Jag var nämligen så smart att jag glömde skicka in studieförsäkran till CSN och har inte fått pengar alls efter sommaren.

Summa: 0 kr

Är det fler än jag som ser att den här balansräkningen gick åt helvete?

1 kommentar:

Sofia sa...

oh yes, där där känner man igen. Jag har inte råd att gå på nån fest som kostar pengar, kan inte använda min mobil och min hyresgäst är sen med depositionen. det ska bli väldigt spännande att se vad jag får i lön på fredag, den ska förhoppningsvis täcka hyra och mobil.