torsdag, september 24, 2009

Röka, duscha, skicka sms

Igår repade jag med Krexet-gänget för första gången sedan maj. Som vanligt blev det helt hysteriskt och vi avslutade med att sjunga igenom alla låtar. I like!
På detta följde scenskifte, Gärdet style. Casa del Philippa erbjöd Rampfeber och roliga lekar. Jag fick för mig att det var en bra idé att röka i sällskap av Adde och Calle-Fredde. (Det är klart att det inte var en bra idé...)
Thomas är knäpp i hela huvudet. Han genomförde duschpakten. Han gick in på toaletten, började att duscha, virade in sig i en handduk och kom ut till oss andra, fortfarande tvålandes schampo i håret, och sade "Jag kunde bara inte låta bli". SÅ mycket kärlek. Vi kramade honom och bokade in en ost- och vinkväll (som är vinsten för ett väl genomfört uppdrag) direkt.
Klockan tre på natten är man inte smart. Verkligen inte. Det skickades en hel del dumheter via sms. Det smärtar mig att veta hur lätt vissa vänner kan tumma på sina regler och bryta löften.

Egoboost, någon? Behövde jag den?
One way, or another I'm gonna find ya. I'm gonna getcha, getcha, getcha, getcha!

Inga kommentarer: