tisdag, september 22, 2009

Same old brand new you

Jag har en riktigt skön träningsvärk i benen. Det kan bero på att jag har varit ute och sprungit varenda dag sedan den 13:e september. Jag tänker inte sluta heller. Det här är början på något bra! Jag har ett par mål som jag vill uppnå till slutet av november, sen får vi se.

Spexet går kanonbra och det är jätteskoj att vara regissör. Mina söta scenare är både talangfulla och knasigt roliga. Det går bra för alla grupper och jag har samtidigt koll på mina studier. Föreställningar med nØllespexet hålls för allmänheten 31:a oktober och 1:a november på Nymble, KTH.

Och Krexet... Detta Krexet. Jag ska få stå på scen igen! "Schrödinger eller katten det svänger ju" har omstarter den 17:e och 18:e oktober på teater Playhouse, Östermalmstorg. Boka biljetter på www.krexet.se och kolla in 100 % underhållning!

På tal om Krexet! Jag och åtta andra Krexare ska ha ExÖL (i vårt fall a.k.a. KrExÖL) tillsammans den 20:e november. ExÖL innebär att man firar att man har tagit examen, i mitt fall gäller det högskoleingenjörsexamen. Mer info om biljettsläpp till detta event kommer jag med senare! ;)

Inga kommentarer: