onsdag, oktober 07, 2009

Almost easy

Jag gillar att säga "Jag vill att du hånglar upp mig när vi kommer fram till 'random location' " och få som jag vill. Bara för att det är kul.
Det börjar dra ihop sig mot premiär... NØllespexet "Moment 23 eller Trälen som hackade tänder" ska snart visas upp för världen och spexnØllan kommer att ta alla med storm, precis som Jolly Bob.
Späckat schema för fröken Regissör/Producent/Exjobbare/Partydrottning/Musikfreak/"Jag-får-alltid-som-jag-vill-det-är-bara-en-fråga-om-tid"/Shoppingmaniac. Tror ni mig inte? Let me give you a hint:

Vecka 41 (dvs. nu):
Onsdag: Spexrep, tvätta, städa.
Torsdag: Genrep på kåren med RadioNämnden från 15-23.
Fredag: Skriva klart texter om analyserna på Käppala för exjobbet.
Lördag: PREMIÄR! Uppstigning 07:30. Föreställning 15:03. Bastu ~18:00. NØllegasque ~21:00-00:00. Efterkör ~00:00-05:00. Efterfest?
Söndag: Ost- och vinkväll med duschpakten.

Vecka 42:
Tisdag: Lunchmöte om ExÖL (20:e november)
Måndag, tisdag, onsdag och torsdag: Krexet-rep
Fredag: Något dumt hinner man väl hitta på? ;)
Lördag och söndag: Krexet-föreställningar!

Vecka 43:
Mån/tis/ons: Hinna träffa Emma?
Onsdag: Seminarium i Södertälje om rejektvattenbehandling. (exjobb)
Torsdag: Fest på Käppala.
Fredag: Galningarna get-together! <3
Lördag: ÄPS, Muse-konsert, tentapub.

Vecka 44:
Måndag, tisdag, torsdag: Extra rep inför omstarterna med nØllespexet.
Lördag: Spexomstart 18:00!
Söndag: Spexomstart 15:00!

Vecka 45:
Lördag: RimboLive 3.0 och TackpHesten.

Vecka 46:
Söndag: MD-matiné, dvs. anhörigföreställning med MD-gyckel

Vecka 47:
Fredag: KrExÖL!
Lördag: KOMPIS all-time!

Vecka 48:
Lördag: JulpHesten!

Damn... Det är lite uppbokat här va? :) Kan ju tillägga att jag kommer att söka Krexet II under november. Kommer jag med där så kan jag räkna med en hel del uppbokade kvällar i veckorna också.

Inga kommentarer: