måndag, oktober 05, 2009

Mighty fine

Söndagen avslutades med filmkväll. Anders och Olle tittade förbi med "chirre och dirre" för att se Ponyo med mig. Ponyo var för övrigt en jättegullig, men totalt sönderknarkad film. Absolut ingen logik alls. Filmen innehöll sjukt gosiga relationer mellan människor (och djur), som vi mötte med viss skepsis när halva stället blir översvämmat (jag törs säga med ett 50 meters vattentäcke) och alla bara säger "Allt är fint med oss" och bjuder varandra på te. Strange.

Nu på morgonen var jag väldigt trött, men masade mig iväg till Lidingö med The Postal Service och Muse i lurarna. Slockande som ett mongo på Lidingöbanan gjorde jag också.
Idag ska jag ta ett vattenprov på jobbet, sedan tillbaka till skolan för mer exjobb och avsluta dagen med SM1 i Draget vid 17:31.

Inga kommentarer: