torsdag, oktober 15, 2009

Gotta love Photoshop


Bättre färg-/ljusbalans. Inga röda ögon.
<3

3 kommentarer:

Mengxiao sa...

Hej hej, inte för att låta negativ och så och ta inte illa upp.. men ett råd, du har överarbetat bilden lite för mycket... antar att du försökt släta ut bilden och göra hyn typ slätare eller något i den stilen men du har överarbetat det vilket gör att bilden ser plastig ut :D försök att tona ner lite på det och kolla lite mer ;)

Lady Starduck sa...

Hihi! Det är lugnt! Jag har verkligen inte lärt mig något alls än! Jag har bara ändrat kontrasten, typ inget mer! (Jo, röda ögon!) Men jag kommer att bli galet mycket bättre i framtiden! Hoppas jag :)

Mengxiao sa...

haha ifall du fortsätter och försöka och öva är jag övertygad om att du kommer bli bättre :D säg till ifall du behöver hjälp eller råd med något ;)