fredag, november 27, 2009

En hektisk vecka

En dag i taget.
Det blev inte mycket bloggat den här veckan, inte! Jag har gjort en massa stuff och stannat länge på skolan p.g.a. MD-rep, KreXet II-möte, plugg, ölande, sektionsmöte och mera KreXet.
Dessutom har jag försökt återgå till min "Vad skönt det är att vara singel"-känsla med blandat resultat. Vid några tillfällen har jag försökt vara psykolog. Jag har även skissat på KreXets scenografi. Bilden visar akt 1.

Veckans händelse är väl ändå gårdagens MD-val. MD2010. Ett MD där jag inte kommer att vara med. Jag har gjort mitt i det Musikaliska Direktoriet efter årsskiftet.
Astrid, Susanna, Gustav, Philippa, Fanny, Malin, Tisse, Jocke, Håkan och Hiwa tar över. Vilket jäkla gäng de kommer att bli. Jag är övertygad om att de kommer att vara grymma.

Imorgon är det JulpHesten på kemi, men innan dess ska jag hinna köpa en klänning och ett par skor, avnjuta brunch med Sofia, repa med MD-boys09 och senare med hela MD09. Sen... blir det fest. RATANGA-fest? Vi får se.

Jag ska julpynta i helgen! Jag har redan köpt en hyacint. Det ska se ut som på bilden när jag är färdig!

Inga kommentarer: