söndag, november 01, 2009

Gosiga spexnØllan 2009

Wow. Vilken jävla urladdning! De gav allt. Scen-gänget levererade repliker som aldrig förr! Föreställningen kunde inte ha blivit bättre. SpexnØllan bidrog till en varm, välkomnande och rolig arbetsmiljö, så det är väl klart att spexet blev bra! ;)

Men även solen har sina fläckar. Jag är väldigt tålmodig och klarar av att hantera många sorters människor. Tyvärr är det alltid några i större sällskap som man bara inte tål. Idag har jag tvingats interagera med tre stycken. Resultatet blir att jag antingen snäser åt dem, eller är rent utsagt dryg och dissig mot dem. Jag KLARAR bara inte av dem! Öppnar de käften, måste jag fly fältet. Ren reflex. Det är en udda känsla, men jag skulle hellre äta möglig ärtsoppa än behöva prata med dem/stå ut med deras idioti.
Det låter inte som vanliga Jill, men det är klart, även jag har en gräns. Allt handlar om personkemi.

Inga kommentarer: