torsdag, november 12, 2009

Så mycket lycka på en och samma dag

Perfekt dag.
Jag gjorde placeringstestet i tyska på mogonen och hamnade mycket riktigt i "Teknisk tyska, mellanivå", vilket gjorde mig väldigt glad.
Jag lunchade i Draget och fick kaffe av Tobbe. Johanna kom förbi och kollade läget på skvallerfronten. Jag repade med MD och skrattade åt galna bilder på Mengxiaos dator. Tillsammans med KrEXölsgruppen drack jag en smoothie när vi hade ett möte på restaurang Mården, för att sedan haka på hem till Olle för filmkväll. Astrid och jag skrattade oförklarligt åt "Pucko", Tisse somnade och filmen var bra (The Departed).
När jag kom hem fann jag nya numret av ELLE i brevlådan. Dessutom upptäckte jag att Spotify har en Emo-genre av musik! Yay!

Så mycket bra... så mycket bra. Please don't jinx it.

Inga kommentarer: