lördag, april 28, 2007

2 dagar kvar!

Hjälp! Jag har inte börjat städa än! Gästerna börjar att trilla in om ca 53 timmar! Innan dess ska jag ha plockat undan i mitt rum, städat badrummet och ägnat mig åt allt fix som bör göras innan festen. Det ser bra illa ut alltså...
Haha! Teven är lagad!!! --> Tvpel! Jippie jippie! Fyllefilm here we come! (Fler än jag som röstar för Pokémon!? =) ... Nähä, inte? Äh, vi kommer nog på något.)
Shit! Jag kan ju inte ha Tom Felton på väggen!? Eller? Nej, han får åka ned efter moget övervägande. En del GT-urklipp åker nog ned också. Grease-urklipp åker upp.
Skrivbordet är nog värst. Jag kommer städa både idag och imorgon. Bra musik är ett måste.

Jag längtar tills ni är här, även om städandet är en plåga! ;)

2 kommentarer:

TodiGreen sa...

PArety party! Ja jag är redo ;) Drickan är inhandlad :D Och jag tittar gärna på pokemon :P *kramar* ses "snart" då ;)

Jenny sa...

Måndag, Måndag - Längtar dit :D
Party, party vilket inte har blivit på länge... Föresten du ahr tagit ner Tom Felton (Hur kunde du? ;P) Föresten jag ska väl inte säga så mkt, har redan tagit ner det :(

Puss & Kram