söndag, april 01, 2007

DS, 23 och Svante

Shopping med Svante. Lättare sagt än gjort. Jag håller i något och säger att jag gillar det. Typ. Han säger: "Köp det." (eftersom han egentligen inte är så road av att shoppa) men så lätt är det inte! ;)
Efter lite spring i olika affärer (som gett mig två par skor, Lush-prylar och present till Svantes mamma) gick vi förbi en Siba-affär och jag ville kolla efter ett nytt spel till mitt Nintendo DS. Helt plötsligt blev shopping intressant för herr Hedström... :P
Jag hittade ett snowboardspel för 224kr (värsta kapet med tanke på att prisnivån för ett DS-spel i regel ligger på 400kr) och lade vantarna på det.
Bio klockan 18:45. "The number 23" med Jim Carrey. Han hade för en gångs skull en seriös roll och filmen var väldigt spännande. *tipsar*
Resa till Rimbo med Svante. Sova, vakna och spendera tid med min älskade. Jag känner mig både trygg, älskad, glad, busig, galen och gosig när jag har honom i närheten. Den kramige, snygge, rolige, trädklättrande, smarte, omtänksamme och spontane Svante. Jag behöver inget mer.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Gud va roligt att du hittade massor av snygga saker :D

Jag är så avundsjuk på dig ;)... Du har sett "The Number 23".. Hoppas att du njöt.. Puss & Kram, vännen!!

P.s. ha det så trevlig och roligt i Skåne :D d.s

Anonym sa...

Hej din snilleblixt!
Hittade Kalles blog och därmed din!
Min är föga intressant då jag inte ansträngt mig på länge, eller så är det bara så att jag är dålig på ord och att formulera mig.. för grumlar och funderar, det gör jag så det räcker och blir över. Just nu sitter jag vid min morfars pinsamt moderna dator (jag MÅSTE skaffa ny nu) och ska snart sova. Imorgon är stora fiskedagen och jag har lånat kläder av morfars flickvän 2 våningar under oss. För värmen har inte kommit till Sundsvall ska du veta! aja, hoppas du har ett bra påsklov. Vi ses på Berzelii!!! Många kramar, Moshi moshi /Sofia (konichiwa.webblogg.se)