tisdag, april 03, 2007

28 timmar med Melinda

Yey! Mer shopping när jag åkte till Uppsala och träffade Melinda. Ny vårjacka, lite skojiga saker från en rolig affär, ny mascara (Maxfactors "Masterpiece Max") och jättegod kinamat till lunch.
Vi köpte godis (Hurraaa! Jag har fått JELLY BEANS!) och såg "American Beauty" innan vi somnade på kvällen.
Jag trillade nyss in i det gula huset på Centralvägen och gör mig redo för den stundande Skåne-trippen med Svante. Hoppas att hans mamma blir glad för presenten jag skaffade på Lush... =)

2 kommentarer:

Sofia sa...

ey! vad ska du göra i skåne? och var i skåne ska du göra det? Skåne rules! Norrland är kallt...
Puss!

Anonym sa...

Kära fd tallrikssugare( vid ca 1 års ålder).
Idag har jag stoppat blod (ej eget). Så nu vet du.
Hälsa karln från mig. Han är hyvens!
Själv är jag ju på ruta minus 137 igen. Happy torsk. Jag ska skita i kärlek ett tag. Nu får de fiska upp mig i lagunen. Jag har metat färdigt.
Ok.