måndag, juni 25, 2007

Back to business

Efter en härlig Skånesemester med hos Svantes mamma var det dags att börja göra någon nytta här i världen. Nog för att jag flirtat till mig en hel del extrapoäng hos Lotta med hjälp av att ha bakat både kakor och paj, men igår bar det av till Rimbo igen.
På kvällen hann jag umgås med både Carro och Marcus. Jag längtar grymt mycket till Galningarnas årliga Gröna Lund-besök, som infaller på söndag!
Som sagt, tillbaka till "att göra någon nytta...", så är jag i skrivande stund tillbaka på Käppala. Jag har precis lunchat (Jättegod matlåda! Tack mamma!). Det är sjukt hur fort tiden går på jobbet. Knappt hinner man ha möte/fika/åka ned i verket/luncha/fixa slamavvattningen/fika, o.s.v. innan det är dags att åka hem! Om ca 3h går jag och byter om. Sick! =P (Toppenskön kontorsstol har jag också! *lutar mig tillbaka och njuter*)
På onsdag kommer Svante tillbaka till Stockholm. Det ser jag verkligen fram emot.

Tills dess: Håll i hatten alla diggar-fans. ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag var faktiskt med och bakade kakan och kakorna :-) Vi ses om 2 dagar.