fredag, juni 15, 2007

Den som väntar på något gott

*suckar lyckligt*
Ikväll åker jag till Skåne för att få vara med Svante. Det var 8 dagar sen vi sågs sist och jag blir smått sinnesförvirrad utan honom. Fotot från hans högstadietid är nästan utnött (okej, liten överdrift, men jag har tittat mycket på det!).
Chansen att jag blir väldigt känslosam ikväll när jag äntligen träffar honom är väldigt stor. Jag har verkligen längtat jättemycket efter att få vara nära honom igen (utan en sjukhussäng och -personal som springer fram och tillbaka).

Åh vad det ska bli mysigt ikväll... =)

4 kommentarer:

TodiGreen sa...

åh :) ha det så jättemysigt nu, andas, njut och ta det lungt ;) så måste vi ses när du kommer hem *kramar*

M. Mützell sa...

Ha det bäst i Skåne vännen!!! ;D Men du, jag kommer sakna dig MASSOR när du är borta... Så vi MÅSTE SES SÅ FORT SOM MÖJLIGT EFTER HEMKOMST!

SAKNAR DIG SÅ HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR MYCKET! *Sträcker ut armarna åt varsitt håll tills det inte går längre*

Lots of love // M

Tildie sa...

Åh så härligt! Ha det så roligt i Skåne och ta väl hand om dig!

Kramar!

Anonym sa...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.