fredag, juli 20, 2007

Mitt WoW:ande fortsätter

Nu går det framåt med rasande fart!
För er som är intresserade kan jag berätta följande:

Alde är relativt stillastående på level 31. Det är inte så galet kul att vara human (female) mage. Skulle jag spela med henne, så kändes det nog ensamt. Bara hon liksom.

Mediel, min draenei (female) hunter, är favoriserad just nu. Tillsammans med hennes pet, Daedrion, är det alltid lätt att ta ner många olika varelser ute i världen. Att levla upp går fort och det känns alltid bra att spela. För tillfället är hon level 25.

Yldor var det länge sedan jag spelade med. Min troll (male) priest används bara om jag spelar samtidigt med Svantes Torsh, då vi hjälper varandra och jag står för helandet. Att vara präst är ganska annorlunda, men rätt kul också. På grund av väldigt varierande spelintervall är Yldor level 17.

Vi får inte heller glömma min rara Dampè. En liten gnome (male) warrior som skapades på samma server som Alde. Level 11, som läget är just nu. Ganska knepig att spela med, men han kan nog komma upp sig en bit till innan jag tröttnar.

På ett annat konto finns Nonnie, en night elf (female) druid på level 4. Hon skapades för att jag skulle kunna spela när Svante spelar på det andra kontot (där mina andra karaktärer finns).

4 kommentarer:

Anonym sa...

åh herregud....

;)

pussar

Lady Starduck sa...

P.S.
Nonnie åkte på en "delete" så sent som igår. Jag skämdes för mycket för att ha det namnet. Ska jag ha en karaktär jag vill spela med, måste namnet kännas mer seriöst.
D.S.

TodiGreen sa...

hehehe :) Jag joinar dig med en allience ;) vilken server ska jag ta? :D *kramar*

Lady Starduck sa...

Vek'nilash!!!!!
Den spelar jag allra mest på! Svante spelar också mest på den (och alla hans vänner) ;)
JIPPIE!!!! Jag heter Mediel på den servern... =)

See ya soon babe!
Puss!