lördag, september 29, 2007

"Bär in mer öl!"

Ikväll ska jag gå på Öl- och Whiskymässan i Nacka. Sällskaper för kvällen blir min far, Todi, Micke, Anna, Peter och klasskompisen Jocke. Det ska bli väldigt spännande och jag är verkligen sugen på öl.
Igår var Svantes pappa på besök i Stockholm, så för första gången hann jag träffa honom i längre än 3 minuter. Vi åt jättegod mat vid Slussen och sedan gick jag och Svante på Spexfest.
Den här veckan har för övrigt varit cp-stressig. Jag nästan skrattade av lycka när jag fick sova ut ordentligt imorse. För tillfället sitter jag vid Svantes dator och har nyligen ätit lunch/middag. Det blev makaroner med ost och fiskbiffar. =P Yummi! Älsklingen själv är så duktig så han är på skolan och pluggar med David. Knasbollar, men sen går de ju civilingenjörsutbildningen också.

Åh, jag är bara på så stört bra humör! =D
Mys-morgon och "goodies" (höhö, kaffe-kolor från Lagerhaus). Ute är det halvtaskigt väder, men solen skiner inom mig.

Inga kommentarer: