lördag, september 15, 2007

Bitch, bitch.

Hej. Det är jag igen. Jag stannade inte för att vara snäll, men jag kommer att låta dig tro det. Du tror att jag inte kan se bakom all din skit. Alla dina ord är ett program för att vinna över folk på din sida. Du vet att det du säger är "rätt" sak att säga. Folk brukar göra sådant. Du missade bara en väldigt viktig del i det hela: Folk säger "rätt" saker och menar dem.
Förtroende. First we try, then we trust. Jo, visst är det så, men när du vände allt mot mig med din jävla backstabbing-attityd fattade jag väldigt snart vad som var rätt och fel.
Alkohol har förstört många liv. Du ligger kanske inte så bra till på den fronten. Fortsätt tro att du är sådär snygg, smart, rolig och populär. Förr eller senare kommer sanningen fram.

Jag ser rakt igenom folk som dig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Jag gick igenom mina gamla email och hittade en jag fått av dig. Den ledde mej hit :) Alltså, hur är det med dig? Studier? Kärleken?

Studerar fortfarande svenska vid Vasa universitet, åk 2, och är ihop med världens härligaste kille (sedan förstamaj) :)

Mvh, Tiia från Finland

Neon Love sa...

Hur är det jill? Är det nåt som har hänt? :O You can talk to me