onsdag, september 05, 2007

En riktigt mysig onsdag

Vaknar bredvid min älskling ca klockan 9 och äter fil med flingor till frukost. Ute är det jättefint väder. Det är svalt i luften, men solen har bestämt sig för att skina och värma så gott det går.
Den första och enda föreläsningen för dagen var väldigt intressant. Det gladde mig att jag faktiskt orkade lyssna och ta till mig informationen, trots att gårdagens strapatser medförde en viss brist på sovtimmar. Vi åt lunch vid 12 och därefter var jag fri för dagen. Jag hann gå tillbaka till Roslagstull för att spendera lite tid med WoW. Mediel tog sig upp till level 36 och bytte upp sin cloak till denna.
Klockan tickade vidare och strax innan 15 väntade jag på Svante utanför hans föreläsningssal på KTH-området. Vi gick och simmade tillsammans, med ett mycket nöjsamt resultat. Ett årskort på GIH-badet åt oss var kommer definitivt att införskaffas. Jag blev bjuden på middag och tog bussen till Rimbo vid 18. Snart blir det läggdags. Det är en riktigt mysig torsdag imorgon.

Inga kommentarer: