lördag, maj 16, 2009

Nej nu tror jag att jag smäller av!

Det här kan inte vara sant!?
Okej. Nu tar vi det lite lugnt och resonerar om mitt i-landsproblem på ett moget sätt.

Två trevliga killar i Krexet visar intresse. Jag vet bara inte vem jag tycker bäst om.
Min gamla "high school sweetheart" dyker upp på gårdagens föreställning och tycker att vi ska ses.
Efterfest hos mig efter en lyckad föreställning. 14 personer på 17 kvadratmeter.
Jag får så mycket beröm för min prestation på scen, så att jag nästan blir gråtig.
En förlovad kille sover över hos mig och lägger en arm om mig under natten.
Nu är jag orsaken till två flickvänners "vrede" och ler lite åt min komplexa situation.

ÄR DET KONSTIGT ATT MAN BLIR FÖRVIRRAD!?

1 kommentar:

Caroline sa...

Hahaha! Vi måste ses och reda ut det här. ;) Du är min idol vännen! Haha!