fredag, december 11, 2009

Mysfredag

Uppstigning 07:00. En halvtimme senare satt jag i en trappa på AlbaNova med glögg och pepparkakor och njöt av de fantastiska tonerna från ett stinnt luciatåg. Helt klart värt att gå upp lite tidigare för! Nu har julkänslan infunnit sig. Jag luktar en extra gång på min rosa hyacint i fönstret och myser. OLW-reklamen "Fredagsmys" spelas i Spotify. Japp, jag är nöjd!

Idag ska jag gå på räknestuga i Molekylär Struktur, luncha med galet god matlåda (potatis, fiskpinnar, hemgjord romsås och broccoli), gå igenom lite MATLAB, träna och bowla med det gamla gänget K-ing. Efter denna långa dag åker jag till Rimbo, för att tidigt imorgon bitti åka till Västerås, där jag ska gå (och sjunga) på Melindas dotter Majas dop.
Sen är det bara att softa resten av helgen!

Inga kommentarer: