onsdag, december 30, 2009

Nyår 09/10

Efter mycket "om" och "men" konstaterade jag att om man vill ha något gjort, så ska man se till att göra det själv. Därför ordnar jag nyårsfest (tångt, men mysigt) med middag för ett gäng vänner.

Förrätt: Toast Skagen.
Varmrätt: Fläskfilé på potatisbädd med vitlökssmör. Grönsallad med sweet chili-dressing.
Efterrätt: Gino med vaniljglass.

Förberedelserna ikväll kommer att vara att göra salladen, dressingen och vitlökssmöret, riva den vita chokladen och skala potatisen.

Det är så pyssligt! Jag älskar det! =) Jag skulle nog bli en fantastisk hemmafru.

2 kommentarer:

Todi sa...

Gott nytt år gumman! :) Låter ju som du kommer få en toppen-kväll ;) *kramar*

Lady Starduck sa...

Gott nytt år själv! :D
Ikväll kommer jag för första gången att använda Intermezzo-champagneflöjterna som jag fick av dig!
Skål för 2010! Massa kramar!