måndag, maj 31, 2010

Jill 22:45

Det går så bra att tentaplugga när klockan börjar närma sig för sent. "Jag bara måste testa hur det ser ut om jag kammar över allt hår till ena sidan."
Jag kom hem för en halvtimme sedan och började göra upp en juni-planering för min lediga tid (för tro mig, det behövs).
Vad sägs om:
  • Flyga luftballong med Tisse
  • Tallinn med kemi-folk
  • Fuck-off med Krexet
  • Hälsa på KOMPIS-veckan
  • K-ing reunion
  • Hälsa på farmor i Sandviken
  • Hälsa på MD-veckan
  • Hälsa på Melinda i Västerås
  • Tyskland med Cedrik
  • Midsommar med KTH-vänner
  • Göteborg med Sofia?
Jag har lyckats planera upp mig till tänderna igen! Min lediga månad blev snabbt fullproppad med bus och skoj. Som vanligt i mitt liv. I like.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va annorlunda du såg ut. Riktigt fräscht!

Oliine sa...

JAG DÅ?!?!