lördag, augusti 28, 2010

It's your fucking nightmare

Nu är jag normal igen. Söta, rara nØllan fick se Bluffis, pHeuseriet och Alkemisterna avslöjas igår. Det hela kulminerade i en galen middag med efterkör i Draget och spexsök i V-huset. Bra dansgolv, som alltid på kemi. Jag ägde upp tre års nØlledanser. Det kan vara en av de bästa känslorna när ett helt dansgolv följer ens rörelser.
Natten bjöd på en himla massa konstiga drömmar. Tomteskägg, nØllepubrunda, gula frisbees och mycket annat. Jag fick i alla fall 10 timmars sömn och vaknade med nacksmärtor. Det visade sig att det inte alls var stela muskler, utan Olles bitmärken från igår. Typiskt dumt.
Nu sitter jag med frukost i form av apelsinjuice, honungsyoghurt, vitt te och en knäckemacka med smörgåsgurka. (Men hej-vad-mitt-liv-är-intressant-när-jag-berättar-vad-jag-äter!) Jag har (åter-)upptäckt Volbeat och känner att jag faktiskt kan fixa ihop höstens alla händelser.

På schemat står:
Toy Story 3 på 3D-bio ikväll!
Ballongflyg imorgon (om Gud vill och grejerna håller) =P
Skolstart på måndag
London med Puff torsdag-måndag!

Inga kommentarer: