tisdag, augusti 10, 2010

Stockholms stad - Plommonmarmelad

Anders och jag plockade krikon (a.k.a. plommon, men krikon är en sorts plommon. Plus att det är roligare att säga.) och gjorde marmelad igår.
Vi kallade den "Stockholms stad - plommonmarmelad, gjord på stulen påhittad frukt". Vi åt linssoppa, bakade scones, drack malibuorange och kollade på Imaginationland (tre avsnitt South Park). Bra kväll, helt klart!

Nu är bloggen säkrad inför mottagningen. Jag har bjudit in folk som jag vet läser bloggen, men har jag missat någon gör det säkert inte så mycket. Det är trots allt bara fram till och med 27:e augusti som jag behöver vara hemlig under mottagningsveckorna på KTH.

Dagens duktig:
Jag cyklade till jobbet, ska träna efter jobbet, cykla hem efter jobbet, äta på Ramen Ki-Mama med några tjejer från jobbet, åka till Rimbo, hälsa på familjen och min nyhemkomna Mamma, baka banankaka och sova över.

Inga kommentarer: