lördag, augusti 05, 2006

My Saturday so far

Lördag kväll. Jag är nyduschad och ska just iväg till Stinsen för att kolla in hur mycket chips och godis man kan tänka sig att köpa.

Marcus stog nyss på händer mot min garderob!!! =O

Jag har jobbat färdigt nu! =D SEMESTER!!

Igår hade Maja fest och det blev PRECIS så galet som jag hade väntat mig. Hon, jag, Marcus, Jenny, Carro och Jessica sov i samma rum. Läggdags runt 4 på morgonen. Helt sjukt.

Nej, nu ska jag och Marcus ("Tha Bad Ass Bitches") kila vidare. Tomb Raider är att vänta ikväll. Finally! :D

1 kommentar:

M. Mützell sa...

Det var jättekul igår!! :D:D:D
Fast det blev inge Tomb Raider :( Det får vi a en kommande dag ;) Mest prat om barbie-dockor och Sailor moon, som vi båda är HEELT SÅLDA på ;P

Lots of love!
Tha Bad Ass Bitches Foevva" // M <3