onsdag, augusti 02, 2006

Too tired to try

Jag är så trött. Bara tre dagar kvar att jobba. SKÖNT!
Min hjärna pallar inte uppstigning 05:00 och sängdags 23:00. Det säger sig självt. PAJ!
Och jag är förvånad att jag hittills inte somnat och sovit förbi någon station vid alla mina byten av transport under sommaren. (Men nära har det ju varit...) TUR!
Men oj, vad det vore skönt att sova.. orkar knappt lyfta fingrarna över tangentbordet.. 'r
så trött så jag vet inet om jah kommet klatra jobbbbbbbbbet idaaag........ a sffyt6sgh

3 kommentarer:

M. Mützell sa...

Jaa, jag tycker faktiskt synd om dej... Men nu är det bara några dagar kvar, sen slipper du skiten! :D

Ha det underbart, så ses vi sen!

Massa underbar kärlek // M <3

Anonym sa...

Stackars dig, förstår precis hur det känns! Men det är snart över, du har bara torsdag och fredag kvar ju! Så det kommer att bli bättre ;)

Jag vill veta din hemlis:p

Vi får pratas vid någon dag:)

Puss&kram till min favvo tjej!:)

TodiGreen sa...

Så är det att vara vuxen!

*säger tant Todi med ovanligt skrikig och tantig röst, samtidigt som hon hytter med pekfingret*

:P

*mohhaha*

*love ya*