måndag, augusti 14, 2006

Partyhelgen

Konstigt nog är det ju faktiskt måndag idag (men inte länge till).

Resumé:
Fredagen innebar en shoppingdag med Todi och minus 15ookr i plånboken. Senare mot kvällen samlades jag, Jenny, Amanda, Maja och Marcus hos tidigare nämnda R'n'B-diva för en liten filmkväll. Lovely! :D

På lördagen var det bara att städa en massa. Men efter middagen tog jag nya party-stassen och drog mig över till Malin (igen!) för att ägna mig åt förfestande innan vi tuffade iväg till Okå. Det blev en natt av en massa "skaka rumpa" och underbar stämning! Fyllekäket har sällan smakat så bra, to be honest. Godnatt runt 3, då jag både tagit bort sminket och duschat.



När mobilen ringde vid 11:30 fick jag kontakt med mr Agdel och var tvungen att vakna. Inte mycket senare kunde han och jag slå våra kloka huvuden ihop. Tårar (som vanligt) när han gjort ännu en låt baserad på min blogg "The Fool"! Kanske har han och jag en artistkarriär tillsammans? ;) Apropå potatismos, gick vi och köpte popcornkärnor och sockerdricka innan det var sleep-over hos mig. Jag somnade nästan när han berättade en spökhistoria för mig! Trött var bara förnamnet...

3 kommentarer:

Anna sa...

Hej gumman...

jasså du har haft en fullrulle helg.... *tihi* ja nu e jag också en sån.....

Din plåtman

TodiGreen sa...

Självfallet ska vi skaka rumpa igen! Var enda jävla helg om det är så! :D We'll be truly shaked! ;) *kramar* Love ya!

M. Mützell sa...

Åhh, det låter som en lyckad helg ;) Särskilt söndagen! Den var underbar, xom vanligt när man är med dej! ;D OCh vem vet, en artistkarriär... ;)

Massa kärlek bara till dej // M <3