söndag, augusti 27, 2006

Och helgen som varit

Fredagen bjöd på en partykväll! På Elektrogasquen fanns elektro- (såklart!) och kemifolk. Då en trerättersmiddag blivit färdig drog vi till en annan lokal där det var dansgolv (dock med lite tveksam musik). Jag satte mig utomhus på bibliotekstrappan mittemot festlokalen när jag dansat en stund. Ensam var jag inte, för fler än jag hade tröttnat på att nästan få värmeslag! ;) Jag startade en konversation med några boys på samma trappa. Klasskompisen Sara kom och sällskapade.

Sen dök han upp. Från ingenstans (eller jo, inifrån festlokalen) vandrade en ung herre ut och anslöt sig till folket som hängde på trappan. Placering: Bredvid mig. Jag kollade läget och vi snackade och skojade en stund.
När han skulle gå in igen fick jag en puss på kinden. Lite senare kom han ut igen. Jag fick en puss på munnen också. När jag hade hämtat min jacka och skulle inleda hemfärden mötte jag just honom. Han lade armarna om mig och sade godnatt och pussade mig igen!

Cute. Men jag kommer inte ihåg vad han presenterade sig som! *rycker på axlarna* ;)

2 kommentarer:

TodiGreen sa...

Åh vad trevligt! :D du kommer nog möta honom igen, var så säker på det ;) *ragga är roligt* *mer ragg åt folket*

M. Mützell sa...

Haha, coolt!

Kan bara hålla med Todi *Ragga är roligt*

Saknar deii!!! <3

Massa kärlek // M <3