måndag, december 31, 2007

Gott nytt år!

Så är snart året 2007 slut. Jag vet att ordet som summerar året bäst är kärlek. Kärleken till Svante, familjen, mina vänner och det jag gör. Ikväll ska jag festa ute i Hammarby Sjöstad hos toppentjejen Johanna. Frisyren jag kommer att ha är helt vansinnig. Det är ett afrokrull utan dess like. Stort tack till Carro, som klockan 2 på natten hjälpte mig att göra en massa knorrar av håret så att det kan se ut som det nu gör!

Tack för det här året. Ladda nu upp för det som komma skall och möt 2008 med glädje och ny energi. Luta er tillbaka och glöm aldrig de små detaljer som får er att orka kämpa igenom de svåra stunderna.

1 kommentar:

Lady Starduck sa...

Notera: Mamma tyckte att jag såg ut som en siames (eller motsvarande smal katt) på bilden.

I say cool! :D