torsdag, mars 06, 2008

Vilken tid det tar!

När idén väl hade fötts ville jag inget hellre än att logga in på sssb och finna ett ledigt korridorsrum i Roslagstull. Samma dag, eller åtminstone inom tre dagar. Kommer jag att klara "fyttas-tankarna" om jag inte får flytta snart? De boenden som ligger upp just nu (33 st och inte ett enda av dessa i Roslagstull) har inflyttningsdatum i april. Om jag inte hittar något ledigt i mars... eller april... kommer jag kanske inte att få flytta in innan maj? Eller juni? Det är ju alldeles för sent. Jag vill flytta nu! Nyss! Jag vill inte pendla. Jag vill sova med Svante. Jag kollar sidan varje dag och hoppas på ett litet mirakel. För jag är både ivrig och otålig.

Dagar kvar till flytt: ??

1 kommentar:

TodiGreen sa...

oh vad spännande! :D jag förstår dig, väntan i en bostadskö är olidlig ;)