måndag, mars 31, 2008

En bra deal

Packat och klart. Det som ska med till Stockholm ligger i flyttkartonger och liknande. Det som ska slängas (ujj, det blev mycket!) ligger i sopsäckar och tidningsinsamling. Tusen tack till Carro som hjälpte mig med att rensa i bokhyllan och garderoben! Kul att du fick med dig lite prylar hem! ;)
Idag vid 10:00 ska jag kolla på EM i Rimbo om det finns en madrass-kandidat där. Annars har jag lämpat över uppgiften på Svante, så att han får hitta en madrass till onsdag. Fixas det, så kan jag andas ut. Då har jag allt på onsdag kväll. Loftsäng med skrivbord och hylla, bokhylla, tvbänk, byrå för kläder o. dyl. samt lite små detaljer som jag tror kommer att passa i mitt hem. Pappa och Peter hjälper till med flytten och IKEA-trippen. Snällingar. Hoppas bara att jag har lite ork kvar efter 4 timmar Företagsekonomi att packa upp och bygga ihop möbler med vänstergängade skruvar! :P Sen är cirkusen över...

Dagar kvar till flytt: 2

1 kommentar:

TodiGreen sa...

Today's the day! :D *kramar*