lördag, april 05, 2008

Flytt och Berzelii

Jaha. Då var det gjort. Det var inte så värst svårt. Visst blev det sjukt stressigt på IKEA, så jag glömde att köpa lakan, men jag fick tag på allt jag ville (plus ett impulsköp för 3000kr)! Tre möbler är ännu inte ihopskruvade (bokhylla, byrå och tvbänk) men det beror på den just nu pågående tredagarsfesten Berzelii på Kemi KTH, där jag röjer runt med Musikaliska Direktoriet 2008. Dagarna inleds med frukost och därefter lekar med alkoholhaltiga drycker. En paus mellan 15 och 17:30 för att hinna hem och fixa sig för kvällens sittning med trerättersmiddag. Efterkör till ca 3 och sedan hem och sova.

Man kan väl lugnt påstå att jag inte har hunnit känna efter än. Sängen är jätteskön och både jag och Svante sover bra i den.
Jag önskar att jag kunde berätta om festen... så att ni kunde ha roligt åt internskämten, eller om ni hade kunnit vara med. Lova att hälsa på mig. Snälla. Jag vill inte känna mig ensam.

1 kommentar:

TodiGreen sa...

Oroa sig inte vännen, jag kommer gärna och hälsar på, efter teaterveckan ;) *kramar i massor* va kul att du är nöjd och trivs!