söndag, augusti 17, 2008

Allmänna saker just nu:

Jag har börjat levla upp en troll rogue på Stormscale, idag med hjälp av en norrman på 14 år som spelar mage. Min rogue heter Doorknob, vilket är sjukt MD-internt. Jag startade på den servern för att det ska bli en MD-server, så imorrn drar jag och grabbarna igång på allvar. Stackars norsken när jag lämnar honom. Han är typ kär i mig, hehe.
Alkolås borde införas på mobiltelefoner. Shit vad dumma grejer man kan få för sig på fyllan. Jag nämner inga dagar, men... ehmm onsdag. Dumma Philip och smyga åt mig en hel tetra rosé när jag redan var dragen. Festen var grym i alla fall. Det är inte varje gång man får pussar på både hals och kind av tre olika grabbar! :)
För övrigt vinner jag rätt mycket nu. Av de 21 lag som tävlade i onsdags på pHösargasquen vann jag och de andra i lag 18! :) Dessutom vann mitt lag på Schabraket, festen jag var på i torsdags. Då var vi visserligen bara fem lag, men det var ändå en kul grej.
Mina pengar som dyker upp runt 25:e augusti planeras räcka till ett busskort, en ny mobil, en ny dvd-spelare, kurslitteratur, hyran, en pilatesboll och en crosstrainer. Får se hur det går...

2 kommentarer:

Svante Hedström sa...

Är inte Stormscale typ jätteöverbefolkad? Det är vad jag hört iaf. I övrigt är det en grym server. Riktigt många bra raidgillen och PvPare. Lycka till!

Kanna sa...

Alkolås på mobiler borde verkligen finnas! Där har du ett vinnande koncept;)

Puss&kram:)